Un grup d’empreses i particulars dóna un vehicle a la Residència d’Ancians

17 maig, 2017

IMG_5791
La col·laboració i solidaritat d’un grup d’empreses, ciutadans i Ajuntament ha fet possible la donació d’un nou vehicle a la Residència d’Ancians Desemparats amb el qual la institució podrà continuar desplegant el seu treball en millors condicions.

L’alcalde de Novelda, Armando Esteve, que mostrava el seu agraïment a tots els qui han participat en aquesta donació, va destacar en l’acte d’entrega la “gran labor que realitza la Residència d’Ancians” i va mostrar la seua confiança en el fet que aquest nou vehicle ajude a “continuar prestant aquest magnífic servei”.

Per la seua banda sor María Castillo, superiora de la congregació religiosa de les Germanes dels Ancians Desemparats, que des de fa més de cent anys regenta la llar, rebia agraïda les claus d’una furgoneta que “ens servirà per a arreplegar les donacions que empreses i particulars fan a la casa”.

En l’actualitat la Residència d’Ancians de Novelda acull 97 usuaris i també a sor Matilde, la degana de la congregació que, amb 93 anys, porta 72 en la llar de Novelda atenent a tots els majors que per allí han passat.

Category: Sin categoría