Suspés el Raïm Festival 2017

26 juliol, 2017

consell-300x225

El Consell de la Joventut ha comunicat  la suspensió de l’edició 2017 del Raïm Festival la celebració de la qual estava prevista per al dissabte 29 de juliol en el parc Auditori Municipal del carrer Viriat.

Alejandro Poveda, representant del Consell, justificava esta decisió en les dificultats que han sorgit per a aconseguir el pressupost mínim de 2,200 € amb el que fer front a gastos com a segurs i lloguer d’equips.

A pesar que la Diputació Provincial d’Alacant posava a disposició dels organitzadors una subvenció d’1,200 €, no ha sigut possible reunir la resta exigit per a realitzar un esdeveniment destinat a fomentar la música alternativa i en el que actuen grups locals.

En este sentit Alejandro Poveda manifestava que “encara que podríem haver recaptat quelcom de diners amb la venda d’entrades, véiem que no arribaríem i generaríem uns deutes que no podem assumir. Esperem que l’any que ve podem organitzar-ho amb més temps”.

Category: FESTES, JOVENTUT