Susi Guillén i Ángela Amorós, directores de Betània 2019

9 juliol, 2018

Susi Guillén y Ángela Amorós serán las encargadas de dirigir la revista oficial de fiestas Betania 2019, una publicación que el próximo año pretende ampliar su actual formato impreso al ámbito digital para llegar a la población más joven.

El alcalde de Novelda, Armando Esteve, ha presentado a Ángela Amorós y Susi Guillén como nuevas directoras de Betania 2019, dos veteranas festeras, miembros de las comparsas Astures y Negres Betànics respectivamente, que se incorporan al reducido número de mujeres, apenas cuatro, que han asumido la dirección de la revista de fiestas en sus 65 años de historia.

Armando Esteve, que ha agradecido a ambas que hayan “aceptado el reto” que supone ponerse al frente de esta prestigiosa publicación, adelantaba que este año “tocan cambios importantes en cuanto al enfoque que hay que darle a la revista de fiestas” y, para ello, se ha optado por proponer la direccción a “personas que están muy vinculadas” a la fiesta de Moros y Cristianos, que en 2019 celebrará su 50 aniversario “perfectamente integradas en las fiestas patronales”. Además con esta dirección se pretende también, subrayaba Esteve, “reivindicar el papel de la mujer en Novelda y especialmente el protagonismo, muchas veces oculto, que tiene en nuestras fiestas”.

Las directoras de Betania 2019 se han mostrado “ilusionadas” con un proyecto que “todavía no tenemos muy claro” por lo reciente del nombramiento aunque, aseguraban, “nosotras trabajamos mucho y tenemos muchas ganas de trabajar” en una próxima edición que será “especial y diferente”.

Conseguir llegar al público joven será otro de los retos que asuma la nueva dirección que tratará de llevar la revista también al ámbito digital para incorporar “al público joven al mundo Betania”.

Susi Guillén i Ángela Amorós seran les encarregades de dirigir la revista oficial de festes Betània 2019, una publicació que l’any que ve pretén ampliar el seu actual format imprés a l’àmbit digital per a arribar a la població més jove.

L’alcalde de Novelda, Armando Esteve, ha presentat Ángela Amorós i Susi Guillén com a noves directores de Betània 2019, dos veteranes festeres, membres de les comparses Àsturs i Negres Betànics respectivament, que s’incorporen al reduït nombre de dones, a penes quatre, que han assumit la direcció de la revista de festes en els seus 65 anys d’història.

Armando Esteve, que ha agraït a ambdós que hagen “acceptat el repte” que suposa posar-se al capdavant d’esta prestigiosa publicació, avançava que enguany “toquen canvis importants quant a l’enfocament que cal donar-li a la revista de festes” i, per a això, s’ha optat per proposar la direccció a “persones que estan molt vinculades” a la festa de Moros i Cristians, que en 2019 celebrarà el seu 50 aniversari “perfectament integrades en les festes patronals”. A més amb esta direcció es pretén també, subratllava Esteve, “reivindicar el paper de la dona a Novelda i especialment el protagonisme, moltes vegades ocult, que té en les nostres festes”.

Les directores de Betània 2019 s’han mostrat “il·lusionades” amb un projecte que “encara no tenim molt clar” pel recent del nomenament encara que, asseguraven, “nosaltres treballem molt i tenim moltes ganes de treballar” en una pròxima edició que serà “especial i diferent”.

Aconseguir arribar al públic jove serà un altre dels reptes que assumisca la nova direcció que tractarà de portar la revista també a l’àmbit digital per a incorporar “al públic jove al món Betània”.

Category: ALCALDIA, CULTURA I PATRIMONI, FESTES