S’adjudica la compra dels vehicles per a Obres i Serveis : Ajuntament de Novelda

S’adjudica la compra dels vehicles per a Obres i Serveis

7 febrer, 2018

L’Ajuntament de Novelda ha adjudicat a l’empresa Andacar el contracte per a l’adquisició, mitjançant sistema de renting, de cinc noves furgonetes per al departament d’Obres i Serveis i un vehicle per a protecció civil, per un import total de 105.000€ distribuït en mensualitats durant quatre anys.

L’adjudicació del procediment obert per a l’adquisició dels nous vehicles, que sustiuirán als actuals, “molt antics i amb elevades despeses de manteniment”, en paraules de l’alcalde, Armando Esteve, s’ha realitzat per un import 10.000 euros, inferior al preu màxim de licitació contemplat en el plec de condicions i fixat en 115 mil euros. El sistema de renting exclou la penalització per quilometratge i una opció de compra final per 27.000€.

Category: ALCALDIA, OBRES I SERVICIS