Dia Internacional dels Museus. 18 de maig

Dia Internacional dels Museus 2013.

Cartel7 BResolAmb motiu del Dia Internacional dels Museus, el Museu Arqueològic de Novelda ha organitzat, per a tota la família, una jornada especial de Portes Obertes i Visites guiades, on els visitants podran participar, de manera totalment gratuïta, en els TALLERS D’ADORNS PREHISTÒRICS previstos per al dissabte 18 de maig, i en horari de 10 a 14 hores.

Creiem que el Dia Internacional dels Museus, el lema del qual per a enguany és “Museus (Memòria + Creativitat) = Progrés Social” és un esdeveniment especial que ens permet acostar a la societat i sobretot als més jóvens al coneixement general del nostre passat a través de la seua riquesa patrimonial, el màxim exponent de la qual són els Museus. Per això, la vostra estreta col·laboració es fa imprescindible en uns dies com estos, sent a més, una bona ocasió per a visitar-nos i conéixer-nos.

Dia Internacional dels Museus 2012.

Amb motiu del Dia Internacional dels Museus, dia 18 de maig, la Regidoria de Cultura i Patrimoni de l’Ajuntament de Novelda i el Museu Arqueològic Municipal, desitja fer-vos partícips i animar al públic en general perquè col·laboreu i pugueu assistir a la Jornada de Portes Obertes i Visites Guiades que es realitzarà el proper dia 18 de maig a les instal·lacions del nostre Museu.

Per al present any 2012, el Dia Internacional dels Museus, estarà acompanyat per la inauguració, el pròxim dia 24 de maig, a les 20.00 hores, d’una nova exposició temporal titulada “Novelda a principis del segle XX: Indumentària i Fonts Gràfiques” de la qual més avant tindran l’oportuna informació.

L’HORARI D’OBERTURA PER AL DIA 18 DE MAIG ÉS DE 10 A 14 I DE 17 A 19 HORES

Per a la reserva d’horaris o qualsevol altre tipus d’informació, els preguem que es posen en contacte amb nosaltres amb la major brevetat de temps possible, personalment, al telèfon 965 60 46 50 (Casa Municipal de Cultura), o al correu electrònic arqueología@novelda.net

Descarrega’t el programa en PDF: Programa activitats VALENCIÀ