Reconeixement a la trajectòria laboral de tres treballadores de Serveis Socials

16 juliol, 2018

L’Ajuntament de Novelda, a través de l’alcalde, Armando Esteve, ha reconegut el treball realitzat durant anys per tres treballadores de Serveis Socials que han accedit ja a la seua jubilació.

Abrigallades pel personal del departament en el qual han desenvolupat la seua trajectòria professional, Carmen Bañón Pérez, Alicia Martínez Sepulcre i Carmen Molina Còrdova van rebre en el despatx d’Alcaldia l’agraïment de l’alcalde “per la seua dedicació en Serveis Socials, un àrea fonamental en aquest poble”. Esteve va felicitar a les tres treballadores, a les quals va lliurar una placa en reconeixement als seus anys de servei en l’Ajuntament, i va expressar el seu desig que “visquen i gaudisquen la nova etapa que se’ls presenta amb major llibertat”.

Category: ALCALDIA, PERSONAL, SERVICIS SOCIALS