Qualitat Ambiental celebra el Dia dels Aiguamolls en el Paratge de la Mola : Ajuntament de Novelda

Qualitat Ambiental celebra el Dia dels Aiguamolls en el Paratge de la Mola

8 febrer, 2018

La Regidoria de Qualitat Ambiental ha programat una activitat d’alliberament de fauna silvestre i ruta en la zona de la Mola per a commemorar el Dia Internacional dels Aiguamolls el dissabte, 10 de febrer.

La proposta, gratuïta i oberta al públic en general, s’iniciarà a les 10:00h en el castell de la Mola, des d’on es partirà cap a la zona de la pedrera per a instal·lar allí una ericera i alliberar eriçons i una òbila, facilitada per la Generalitat Valenciana. El regidor de Qualitat Ambiental, Francisco Javier Cantos, va destacar que el paratge triat, el de la pedrera, “és un lloc d’accés restringit que es podrà visitar eixe dia i conéixer també la bassa que es va construir en el seu moment per a la recuperació del fartet”.

La jornada, patrocinada per l’Organització Recicla Alacant, es completarà amb un esmorzar per als participants i una ruta interpretativa de fauna i flora pel futur Paratge Natural Municipal de la Muntanya de la Mola i els Clots de la Sal. Cantos va animar a la ciutadania a participar en “una activitat que pretén promoure la sensibilització pel Medi Ambient, especialment entre els xiquets” i va agrair a la biòloga Ana Sáez i a l’ambientòleg Ignacio Mora, responsables també del Projecte Mussol a Novelda, la seua implicació en la iniciativa.

Category: MEDI AMBIENT