Operatiu de la Policia Local localitza la persona extraviada durant la Romeria de pujada de la Santa

8 agost, 2017

Subida santa

Efectius de la Policia Local de Novelda van localitzar en el Fondo de les Fonts d’Aspe a l’home que en el matí d’ahir s’extraviava durant la celebració de la Romeria de Pujada de la Santa.

Al voltant de les 10:00h. Del matí es rebia una crida comunicant la desaparició d’un baró de 65 anys, que patia alzheimer i que s’havia desorientat durant el desenrotllament de la romeria de pujada. Ràpidament, després d’aconseguir una descripció del desaparegut, Policia Local de Novelda organitzava un operatiu que aconseguia localitzar-ho en el Fondo de la Fonts d’Aspe.

La persona desapareguda presentava bon estat, a pesar d’haver caminat diversos quilòmetres per camins rurals dels termes municipals d’Aspe i Novelda. Una vegada localitzat se li va traslladar al seu lloc de residència perquè rebera les cures necessàries.

Category: SEGURETAT CIUTADANA