Novelda s’afegeix a l’Associació Intermunicipal de la Foia-Vinalopó per a fomentar el turisme industrial

5 març, 2018

L’Ajuntament de Novelda formarà part, com a soci fundador, de l’Associació Intermunicipal La Foia-Vinalopó, l’objectiu de la qual és promoure el turisme industrial a través dels plans de dinamització turística que la Generalitat Valenciana proposa en el Pla Estratègic de Turisme de la Comunitat Valenciana 2010-2020.

L’Associació integra els municipis de Biar, Castalla, Onil, Beneixama, Novelda, Agost, Villena, el Pinós, Ibi i Sax per a desenvolupar plans territorials que contribuïsquen a la dinamització turística dels municipis associats. En el cas de Novelda, l’adhesió a l’Associació suposarà a l’Ajuntament una aportació anual de 8.000 euros que, segons va explicar l’alcalde, Armando Esteve, “revertiran de nou en la localitat ja que la intenció és sol·licitar, com una de les primeres actuacions, la redacció del projecte del Museu del Comerç i el Transport en el Moll de l’Estació”.

Category: ALCALDIA, INDÚSTRIA, TURISME