Novelda, seu dels Cursos d’Estiu de la Universitat Miguel Hérnandez : Ajuntament de Novelda

Novelda, seu dels Cursos d’Estiu de la Universitat Miguel Hérnandez

8 juny, 2018

L’Ajuntament de Novelda col·labora, un any més, amb la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx en la programació dels Cursos d’Estiu de la universitat il·licitana i es converteix en seu d’un taller sobre innovació educativa.

Les instal·lacions de l’Escola Permanent d’Adults (EPA) l’Illa de Novelda acolliran, del 9 al 12 de juliol en horari de matí, el curs titulat “Coaching para ben-educar. Noves eines educatives” que, segons va assenyalar la regidora d’Educació, Kary Crespo, “té com a objectiu fomentar les noves metodologies innovadores i és molt interessant per a ser educadors, pares, equips…” Crespo va animar als novelders i poblacions veïnes a participar en el curs i va oferir el departament d’Educació “per a ampliar la informació i facilitar la documentació necessària per a la inscripció”.

El director dels Cursos d’Estiu de la UMH, Enrique Conejero, va destacar la “metodologia eminentment pràctica” d’un curs que estarà impartit per Alejandro de la Vega i treballarà aspectes com “el coaching educatiu i el empoderamiento en tota la comunitat educativa per a millorar l’educació dels nostres fills i filles”. Conejero va recordar que els cursos d’estiu “no requereixen cap requisit especial, tan sol l’interès del participant” i va assenyalar que la inscripció en el taller, amb un preu de 40 euros, pot realitzar-se directament en la web http://cursosdeverano.umh.es

Category: EDUCACIÓ