Novelda comptarà amb un Punt Violeta en les pròximes festes

11 maig, 2018

El ple ordinari de maig va aprovar per unanimitat la moció presentada per Compromis per Novelda per a la creació d’un Punt Violeta, centre de sensibilització i informació contra la violència masclista, que vindrà acompanyat d’una campanya de prevenció en les pròximes festes patronals i de moros i cristians.

Amb esta proposta es pretén crear un espai que alberg a persones amb formació específica que informen, consciencien i acompanyen possibles víctimes de violència masclista. La proposició es complementarà amb la realització d’una campanya de conscienciació a través de fullets, cartells informatius i difusió en xarxes socials, que ajudarà a crear unes festes igualitàries i lliures d’agressions masclistes.

En este sentit, Silvia Anna, portaveu del grup municipal de Compromis defenia la necessitat la creació d’este Punt Violeta argumentant que, “necessitem que s’eduque que només un sí que és un sí, necessitem que es deixe clar quines són les actituds que fan que ens sentim segures i exigim el dret a viure unes festes lliures de violències masclistes” i agraïa el vot unànime de la corporació municipal, “davant d’una l’alifac que sobretot exigix voluntat i coordinació”.

Category: IGUALTAT