Novelda acollirà les finals provincials de bàsquet aleví i infantil dels Jocs Escolars : Ajuntament de Novelda

17 maig, 2018

Dissabte que ve 19 de maig el Poliesportiu Municipal de Novelda es convertirà en seu de les finals provincials de bàsquet dels Jocs Escolars en les categories infantil i aleví.
Ambdues finals es podran veure en les pistes del Poliesportiu a partir de les 11:00h i en elles s’enfrontaran Elda contra Horadada en categoria infantil i Oratorio Festiu de Novelda enfront del Joventut d’Alcoi en alevins.
La regidora d’Educació, Kary Crespo, convidava a tota la població a acostar-se i animar als quatre equips finalistes i reconeixia que, “es un honor per a la ciutat acollir les finals provincials dels Jocs Escolars i solament queda donar les gràcies a Conselleria per la seua confiança”. A més encoratjava als centres escolars de Novelda a seguir participant en els jocs i agraïa “el treball realitzat pels centres al llarg de l’any i la constant col·laboració amb la regidoria que ostente”.

Category: EDUCACIÓ, ESPORTS