L’Ajuntament subvenciona amb més de 84.000 euros les activitats de sis associacions sociosanitàries

3 gener, 2019

L’Ajuntament de Novelda repartirà un total de 84.000,07 euros entre sis associacions sociosanitàries per a subvencionar els programes de prevenció, assistència i rehabilitació de persones amb malalties físiques o mentals desenvolupats durant l’exercici de 2017.

Després d’haver presentat la justificació de despeses i la memòria d’activitats de 2017, les sis associacions locals han participat en el programa de concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva que, en aquest cas, adjudicarà 31.800 euros a l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer i Altres Demències de Novelda, mentre que Oasis Salut Mental rebrà 16.823,09€, l’Associació de Fibromiàlgia rebrà 3.155,01 euros, l’Associació d’Ajuda a Persones amb Càncer percebrà una subvenció municipal de 7.108,182€, Capaz ha sigut subvencionada amb 6406,95 euros i a l’Associació Parkinson Novelda també se li ha aprovat una ajuda de 18.788,51 euros.

L’Ajuntament de Novelda va implantar en 2017 el sistema de concurrència competitiva per a la concessió de subvencions sociosanitàries a associacions locals que tenen com a objectiu la prevenció, assistència i rehabilitació de persones amb malalties físiques o mentals amb la finalitat de millorar la qualitat de vida dels afectats i dels seus familiars, un sistema que, segons va assenyalar la regidora de Salut Pública, Bienvenida Algarra, “permet garantir l’accés d’aquestes prestacions en igualtat de condicions”.

Category: Sin categoría