L’Ajuntament signa amb les AMPA el conveni d’ajuda als Jocs Escolars

5 març, 2019

La sala de juntes de l’Ajuntament de Novelda ha acollit aquest matí l’acte de la signatura del conveni amb les AMPA dels centres educatius per a col·laborar amb el finançament dels Jocs Escolars Municipals corresponent al curs 2018-2019.

L’alcalde de Novelda, Armando Esteve, i les presidentes de les Associacions de Pares i Mares d’Alumnes dels col·legis Jorge Juan, Pare Dehon, San José de Cluny, Gómez Navarro, Alfonso X El Sabio, Santa María Magdalena, Sánchez Albornoz, Jesús Navarro, Oratorio Festivo i l’IES La Mola, han signat un conveni de prop de 28.000 euros, que cobraran al 50% una vegada signat el mateix i l’altre 50% en justificar les despeses.

Esteve es mostrava orgullós de ” les activitats amb més tradició a Novelda, referent a nivell provincial, amb més de 800 escolars, fins i tot de centres educatius de ciutats veïnes, que setmana rere setmana omplin els nostres espais esportius creant cultura d’esport“. Cari Crespo, regidora d’Educació, avançava que enguany els jocs escolars han passat a ser intermunicipals, per la participació d’altres poblacions de la comarca, amb el que “hem pogut accedir a una subvenció de Diputació que s’utilitzarà per al pròxim curs“. Des de les AMPA, Olga Mira, presidenta de l’AMPA de l’Oratorio Festiu, recordava que “la subvenció és vital per al desenvolupament dels Jocs Escolars, ja que ens ajuda al pagament de monitors, àrbitres i material esportiu“, i Anabel Belda, presidenta de l’AMPA de l’IES La Mola, insistia en “la figura dels jocs escolars com a font de convivència entre els xiquets de tots els col·legis de la localitat, creant valors positius amb l’esport“.

Category: ALCALDIA, EDUCACIÓ