L’Ajuntament saca a licitació els quioscos del parc de l’Oest i Plaça de La Magdalena i la futura cafeteria del parc alcalde Salvador Sánchez Arnaldos

24 agost, 2018

L’Ajuntament de Novelda ha posat en marxa la licitació, per procediment obert, de la cafeteria-terrassa de l’avinguda de la Constitució, en la qual cosa serà el futur parc alcalde Salvador Sánchez Arnaldos, i els quioscos del parc de l’Oest i Plaça de La Magdalena.

Es tracta d’una concessió administrativa de domini públic, que en paraules de Ricardo Moreno, regidor de Gestió Econòmica i Contractació, “pot ser una bona oportunitat per a l’autoocupació i l’ocupació, i per a aquelles persones parades de llarga duració i amb dificultats econòmiques, ja que s’ha introduït criteris socials en la licitació”.

Per mitjà d’este procediment es podran explotar ambdós quioscos i cafeteria per a la venda dels productes habituals d’este tipus d’establiment. Com a cafeteria es podrà també explotar l’espai pròxim dels mateixos amb terrassa i servir begudes i aliments. Gràcies a la possibilitat d’instal·lar terrasses, novetat en esta licitació, es podran comercialitzar productes variats com a premsa, targetes de telefonia, postals, souvenirs, llepolies, snacks, aigües, refrescos, begudes alcohòliques de baixa graduació, cafés o menjars freds.

La concessió s’atorgarà en règim de concurrència, amb un preu fix de 618 euros/any més els metres de terrassa ( a 53 euros metres) per als quioscos, amb una duració de la concessió de 10 anys, i en el cas de la cafeteria de l’avinguda un preu d’eixida de 3.203’10 euros més els metres de terrassa ( a 54 euros metre), amb un límit de 150 metres, i una duració de l’explotació de 4 anys.

El termini de presentació d’ofertes finalitzarà el 4 d’octubre a les 13:00h, les proposicions es podran presentar en el Registre de l’Ajuntament en horari de 09:00h a 13:00h i tota la documentació i informació està disponible en la web de l’Ajuntament, en el Perfil del Contractant i la Plataforma de Contractació del Sector Públic.

Per a Ricardo Moreno, regidor de l’àrea, “esta licitació és producte de molt de temps i treball, amb l’únic objectiu que unes instal·lacions municipals sense ús puguen tindre-ho” i ressaltava que “intentar-ho no vol dir que vaja a passar però per la nostra part s’ha fet tot l’esforç possible, i espere que estiguen oberts en poc de temps”.

Category: GESTIÓ ECONÒMICA, INFRAESTRUCTURES