L’Ajuntament rep una subvenció de la Diputació d’Alacant per a l’asfaltat de carrers

29 març, 2019

L’Ajuntament de Novelda ha rebut una subvenció financerament sostenible de la Diputació Provincial d’Alacant per a l’asfaltat de diversos carrers de la ciutat.Amb un import de 48.000 euros finançats al cent per cent per la Diputació, l’ajuda servirà per a realitzar actuacions en nou punts de la localitat que, segons va assenyalar el regidor d’Infraestructures, Francisco Javier Cantos, “són trams curts de carrers però que necessiten una intervenció completa des de fa molt temps”. El carrer Maestro Parra i trams dels carrers Pelayo, M.ª Auxiliadora i Ramón y Cajal són alguns dels punts en els quals es realitzaran les obres d’asfaltat que l’Ajuntament ja ha tret a licitació, “per la qual cosa en les pròximes setmanes es rebran les propostes de les empreses”, va afirmar Cantos.

Per part seua, l’alcalde, Armando Esteve, va anunciar que a aquesta actuació finançada per la Diputació Provincial d’Alacant se sumaran altres sufragades pel propi Ajuntament que “es trauran a licitació en breu per a l’asfaltat en altres punts de Novelda”.

Category: INFRAESTRUCTURES