L’Ajuntament reconeix la labor de dos treballadors municipals amb motiu de la seua jubilació

11 abril, 2019

El despatx d’alcaldia ha acollit l’acte de reconeixement, amb motiu de la seua jubilació, als treballadors municipals José Vicente Abad i Santiago Vázquez.

L’alcalde, Armando Esteve, acompanyat per la regidora d’Educació, Cari Crespo, i el responsable de Qualitat Urbana, Francisco Javier Cantos, va fer lliurament a tots dos operaris de sengles plaques de reconeixement pels seus anys de treball al servei de municipi i els va desitjar el millor en aquesta nova etapa de les seues vides.

José Vicente Abad ha desenvolupat durant quasi 30 anys serveis de guarderia rural, mentre que Santiago Vázquez ha dedicat els últims vint anys al departament d’infraestructures com a pintor. Tots dos es van mostrar satisfets i agraïts en aquest comiat que posa fi a la seua vida laboral.

Category: ALCALDIA