L’Ajuntament preveu l’asfaltat de diversos camins rurals

11 abril, 2019

La regidoria de Qualitat Urbana, a través de les subvencions financerament sostenibles de la Diputació Provincial d’Alacant, iniciarà l’asfaltat de dos camins rurals en el Campet i Ledua.

L’obra, amb un pressupost de 42.000 euros i un termini d’execució de dues setmanes, serà realitzada per l’empresa INVOLUCRA S.L. i està finançada a través de la línia de subvencions que la Diputació d’Alacant concedeix a Novelda per a la realització de les obres d’accessibilitat de la Casa de Cultura, la renovació de la il·luminació de la Magdalena i l’asfaltat de diversos carrers del casc urbà.

El regidor de Qualitat Urbana, Francisco Javier Cantos, assenyalava que “són dos camins que estaven sense asfaltar, que sumen amb prou faenes un quilòmetre de longitud, i per als quals, des de fa molt temps, els veïns demandaven el seu asfaltat”. Cantos ha assenyalat com a prioritat per a l’Ajuntament el manteniment dels camins rurals a través dels quals molts veïns accedeixen a les seues parcel·les i habitatges.

Category: QUALITAT URBANA