L’Ajuntament instal·larà càmeres de seguretat en els accessos a la localitat

19 febrer, 2019

L’Ajuntament de Novelda ha iniciat els tràmits de licitació per a la contractació de la instal·lació de càmeres de seguretat, principalment en les entrades i eixides del municipi, amb l’objectiu de millorar la seguretat ciutadana i tenir un major control del trànsit.

L’alcalde ha anunciat la instal·lació de diverses càmeres de seguretat d’última generació, “un mínim de sis“, que estaran connectades a través de fibra òptica amb la Central de la Policia, “des d’on es podran manipular i dirigir“. Al mateix temps, les càmeres estaran connectades a la base de dades de Tràfic de la Guàrdia Civil ja que “permeten el reconeixement de matrícules i es podrà saber si els vehicles compleixen amb tots els requisits de segur, ITV, si és robat…“, ha assenyalat Esteve.

La mesura, que compta amb un pressupost de 75.000 euros per als cinc anys de durada del contracte, regularà i controlarà el trànsit i la seguretat vial “perquè conserven les imatges gravades durant quinze dies per a poder ser utilitzades, si fóra necessari, en qüestions de seguretat ciutadana“, va detallar Esteve, qui va anunciar que es posaran en funcionament durant els pròxims mesos.

Category: ALCALDIA, SEGURETAT CIUTADANA