L’Ajuntament elabora un projecte d’accessibilitat per al Centre Cívic Social : Ajuntament de Novelda

L’Ajuntament elabora un projecte d’accessibilitat per al Centre Cívic Social

12 febrer, 2018

El projecte d’accessibilitat del Centre Cívic i Social realitzat per l’Ajuntament de Novelda ha permés que la Junta de Govern Local aprove la sol·licitud d’una subvenció a la Generalitat Valenciana per a escometre l’obra de millora en l’edifici.

L’alcalde, Armando Esteve, va presentar el projecte, que “va ser encarregat per l’Ajuntament i ha costat més de 5.000 euros”, i va reconéixer que “és molt difícil que aconseguisca la subvenció de la Generalitat, ja que l’administració autonòmica només destina 300.000 euros a este tipus d’actuacions per a tota la Comunitat Valenciana i la nostra proposta ascendix a 86.000 euros més IVA”. Esteve, no obstant això, ha destacat la importància de disposar ja del projecte amb el detall de les actuacions necessàries perquè “d’esta manera, en cas de no obtindre la subvenció, l’Ajuntament podria incloure la inversió en el Pressupost Municipal de l’any que ve”.

El projecte d’accessibilitat del Centre Cívic Social contempla huit actuacions que afecten tant l’interior com a l’exterior de l’edifici, ja que s’inclou l’adequació de la vorera d’accés a l’edifici i del porxe del mateix. Ja en l’interior, la reforma suprimix l’última fila de butaques per a ampliar així l’espai destinat a persones amb mobilitat reduïda, introduïx una rampa d’accés a l’escenari des del corredor de la dreta i una altra als camerinos, a més de reestructurar la rampa de servici en la zona privada de l’Auditori, modificar la porta d’entrada directa a l’escenari des del porxe exterior i habilitar un lavabo accessible en la planta baixa. L’alcalde va explicar que este projecte “respon a l’objectiu de l’Ajuntament de fer accessibles els edificis municipals, com s’ha fet enguany amb la Casa de Cultura”.

Category: ALCALDIA, INFRAESTRUCTURES