L’Ajuntament destina 120.000 a l’adequació de la rotonda de Benito Pérez Galdós

7 setembre, 2018

L’Ajuntament de Novelda adjudicarà pròximament l’obra d’adequació de la rotonda situada en la confluència entre el carrer sergent Navarro i l’avinguda de Benito Pérez Galdós, així com de millora dels accessos a ambdós vies amb el reasfalt del ferm i la consolidació de l’accessibilitat de les voreres.

L’actuació, amb un pressupost de 120.000 euros i un termini d’execució de dos estire té com a objectiu, segons hi ha assenyalat el responsable municipal de Qualitat Urbana, Francisco Cantos, “millorar la seguretat, accessibilitat i imatge d’este punt tan importa’t d’entrada a Novelda” pel que diàriament transita un important nombre de vehicles i de vianants, estos últims principalment jóvens que acudixen a l’Insituto La Mola que es troba molt pròxim.

L’obra prevista, el termini de licitació del qual conclou el 24 de setembre, contempla, a més de l’adequació de la pròpia rotonda i intalación elèctrica en la mateixa per a il·luminació decorativa eventual, el reasfaltat del ferm que la circumval·la i dels accessos a sergent Navarro i Pérez Galdós, i la millora de l’accessibilitat en les voreres de la zona.

Category: INFRAESTRUCTURES