L’Ajuntament de Novelda se suma a la commemoració el Dia Internacional de La Xiqueta

11 octubre, 2017

niña

L’Ajuntament de Novelda s’ha adherit a la Declaració Institucional promoguda per la Federació Espanyola de Municipis i províncies amb motiu de la celebració, hui 11 d’octubre, del Dia Internacional de La Xiqueta.

El 19 de desembre del 2011, l’Assemblea General de nacions Unides va establir l’11 d’octubre com el Dia Internacional de la Xiqueta, amb l’objectiu de recordar i difondre a la societat mundial la marginació i pobresa que han viscut les milions de xiquetes al llarg de la història.

Problemes com la pobresa, els matrimonis precoços, la falta d’educació, la discriminació i desigualtat o la violència sexista requerixen accions precises que incloguen metes fonamentals per a aconseguir la igualtat de gènere i la màxima participació de dones i xiquetes.

Davant d’esta situació, els Governs locals reunits en la FEMP realitzen un crida a sumar-se a la commemoració del Dia Internacional de la Xiqueta i treballar de forma contundent en la defensa dels drets de les xiquetes a Espanya i el món, implementant des de les entitats locals accions concretes que promoguen la participació de les xiquetes en les decisions que afecten les seues vides.

Category: DONA, EDUCACIÓ, SERVICIS SOCIALS