L’Ajuntament de Novelda reconeix la seua dedicació als policies jubilats Manuel Guillén i Federico Casado

6 juliol, 2018

Amb el lliurament d’una placa de reconeixement amb motiu de la seua jubilació l’Ajuntament ha volgut agrair els 40 anys de servei i dedicació als policies Manuel Guillén i Federico Casado.

L’alcalde, Armando Esteve, acompanyat per l’Intendent de la Policia Local i familiars dels homenatjats, lliurava aquesta placa commemorativa a tots dos i agraïa “el treball que han realitzat pel poble en la Policia Local de Novelda, dins d’un cos que vetla per la seguretat de tots”. Per la seua banda Rafael Sarrió, Intendent de la Policia Local de Novelda, mostrava la seua gratitud cap a “dos agents referents en la plantilla, model per als més joves, que han viscut l’evolució del cos local de Policia en moments complicats com la Transició”.

Tots dos es mostraven orgullosos del seu pas per l’Ajuntament de Novelda i els seus quasi 40 anys de servei en el cos de Policia Local, on reconeixien haver passat moments de tot tipus i asseguraven marxar-se tranquils ja que l’actual plantilla era un grup de professionals del que els ciutadans de Novelda han d’estar orgullosos.

Category: ALCALDIA, SEGURETAT CIUTADANA