L’Ajuntament de Novelda aposta per convertir-se en administració electrònica 3.0

30 juny, 2016

24 de juny.

La Junta de Govern ha  donat el primer pas per a convertir l’Ajuntament de Novelda en una administració electrònica 3.0 amb l’aprovació del procediment obert per a la prestació del servei d’adequació del programari del consistori a la Llei 39/2015.

L’alcalde, Fran Martínez, ha incidit en la importància d’aquesta adequació que permetrà la “desburocratització” de l’Ajuntament i “facilitarà la relació entre l’administració i els ciutadans”. Es tracta, segons ha assenyalat, “d’oferir un millor servei” de manera que els ciutadans, a través d’internet, puguen conéixer com estan els seus tràmits administratius, sol·licitar instàncies o documents i accelerar, per exemple, la tramitació de llicències.

A més la Junta de Govern també ha aprovat prorrogar, per quatre mesos, el contracte del servei de bar annex a l’alberg de la Mola, davant de la pròxima licitació per a l’obertura de l’ecoalberg en la seua totalitat.

Category: NOVES TECNOLOGIES