L’Ajuntament contractarà a 12 jóvens a través de dos Programes d’Ocupació

5 abril, 2018

L’Ajuntament de Novelda contractarà a 12 jóvens desocupats, inscrits en el Sistema Nacional de Garantia Juvenil, a través de dos Programes d’Ocupació que ha sol·licitat a la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

La Regidoria de Desenrotllament, a través de l’Agència de Desenrotllament Local ha sigut l’encarregada de tramitar els dos programes que, segons va assenyalar el regidor de l’àrea, Francisco Sepulcre, “responen al nostre objectiu de fomentar l’ocupació entre els col·lectius més desfavorits i amb major índex de desocupació en la localitat”. El Programa EMCUJU (programa d’ajudes per a la contractació de jóvens qualificats en entitats locals) subvencionarà a deu jóvens durant 12 mesos “amb un pressupost de 237.278,78 euros”, va anunciar Sepulcre, mentres que a través del Programa EMPUJU (contractació de persones jóvens en entitats locals) se subvencionarà a dos jóvens desocupats amb una inversió de 49.743,07 euros. El regidor de Desenrotllament va mostrar la seua satisfacció per esta nova acció de foment d’ocupació i va recordar que “a més d’estes dos convocatòries, l’Ajuntament ha rebut durant els dos últims anys altres subvencions que els han permés realitzar 26 contractacions totals amb una inversió de 468.394.92 euros”.

L’alcalde de Novelda, Armando Esteve, ha qualificat la iniciativa com “la major aposta en matèria d’ocupació que ha fet l’Ajuntament durant els dos últims anys” que aconseguix, segons Esteve, un doble objectiu perquè “d’una banda s’inicia als jóvens en el cicle de la vida laboral i li’ls dóna experiència i, d’altra banda, es milloren els servicis municipals amb el treball d’estes persones”. L’alcalde va explicar que s’han sol·licitat jóvens en pràctiques per a “pràcticament tots els departaments municipals” i va destacar el fet que es tracta, en la majoria dels casos, “de jóvens qualificats als que s’oferix una oportunitat laboral”.

Category: ALCALDIA, DESENVOLUPAMENT