L’Ajuntament completa la renovació del parc mòbil de la Policia Local

15 maig, 2017

IMG_3201
L’Ajuntament ha aprovat, a través de la Junta de Govern Local, el plec de condicions que regirà el contracte d’arrendament de dues motocicletes per a la Policia Local.

La renovació de part del parc mòbil de la policia amb dues motocicletes es farà a través del procediment de contracte d’arrendament amb opció de compra que, segons va assenyalar l’alcalde, Armando Esteve, “és la millor fórmula per a renovar el parc mòbil municipal”. Esteve va explicar que amb l’adquisició d’aquestes dues motos, “es completa la renovació dels vehicles de la Policia Local, que ha de comptar amb els millors mitjans per a realitzar el seu treball”.

El contracte d’arrendament amb quatre anys de vigència que ix a licitació es proposa per a motocicletes de 640cc, amb equipament addicional i amb impostos, assegurança, manteniment i vehicle de substitució inclosos.

Category: SEGURETAT CIUTADANA