L’Ajuntament agraeix a l’arquitecte Ángel Fernández els seus 33 anys de dedicació municipal

10 octubre, 2018

L’alcalde, Armando Esteve, ha rebut en el despatx d’alcaldia a l’arquitecte municipal Ángel Fernández Fernández amb motiu de la seua pròxima jubilació i li ha fet lliurament d’una placa en reconeixement als seus 33 anys de servei.

Esteve va agrair a l’arquitecte la seua “dedicació i treball pel poble de Novelda”, li va manifestar el desig de “que disfrute de la seua nova etapa” i li va convidar “a seguir venint per l’ajuntament, que va a continuar sent la seua casa”. Acompanyat per membres de la corporació municipal i pels seus companys de departament, Ángel Fernández va rebre emocionat el reconeixement de la corporació municipal i va recordar a “tots els alcaldes i regidors amb els qui he treballat durant aquests 33 anys”. L’arquitecte alacantí va agrair el tracte de responsables municipals i del conjunt de companys “extraordinaris” amb els qui ha compartit tasca i va assegurar que la seua experiència a Novelda, “a la qual considere la meua casa”, ha sigut “feliç”.

Category: ALCALDIA, PERSONAL