La Vall de la Igualtat organitza les I Jornades d’Escola Coeducativa

18 maig, 2018

La Vall de la Igualtat, iniciativa de la qual participa l’Ajuntament de Novelda, al costat dels d’Asp, Montfort, el Fondó de les Neus i la Romana, ha organitzat les I Jornades d’Escola Coeducativa que es desenvoluparan el 25 i 26 de maig en la biblioteca municipal de Montfort.
Les jornades, concebudes com un espai de formació del professorat, persegueixen generar un espai de formació, reflexió i debat sobre els temes centrals de l’Escola Coeducativa en les etapes d’infantil i primària.
En el marc d’aquesta trobada de treball està previst que la formadora i assessora pedagògica, experta en gènere i polítiques d’igualtat, Lydia Sellés, pronuncie la conferència “De l’escola mixta a l’escola coeducativa”, així com la presentació de quatre grups de reflexió sobre l’educació en igualtat i la presentació del Pla Director de Coeducació.

Category: IGUALTAT