La Nit Oberta dóna vida als carrers de Novelda

10 octubre, 2017

IMG_9199

La tercera edició de la Nit Oberta va traure al carrer a milers de noveldenses que van disfrutar d’una nit de compres, tapes i animació. La Regidoria de Desenrotllament, en col·laboració amb Comerços Associats de Novelda i les associacions d’Hostalers i de Mercat d’Abastiments Novelda, van organitzar la Nit Oberta 2017, que es va celebrar divendres passat.

Restauració, ofertes i promocions, desfilades, música en directe, unflables, tallers… Les activitats plantejades per les associacions organitzadores van ser molt variades i van aconseguir atraure a nombrós públic que, tal com va destacar en l’acte d’inauguració el regidor de l’àrea, Francisco Sepulcre, “acull amb entusiasme esta proposta amb què l’Ajuntament pretén fomentar el comerç i l’hostaleria locals”. Tant l’Associació d’Hostalers, a través del seu president Luis Pacheco, com a Comerços Associats de Novelda i Associació Mercat Abastiments Novelda, a través del seu portaveu, Gerardo Hurtado, van agrair a l’Ajuntament la seua ajuda en l’organització de l’esdeveniment i “al poble de Novelda la seua implicació en les activitats, la qual cosa demostra que Novelda és una ciutat molt viva”.

L’alta participació, tant d’establiments (més de 120) com de visitants, va ser un dels aspectes que va destacar en la seua intervenció l’alcalde, Armando Esteve, que va assegurar que “l’èxit de cada una de les edicions ha convertit esta iniciativa en un referent no sols local, sinó comarcal”. Esteve va voler també cridar l’atenció sobre el caràcter solidari de moltes de les activitats que, a través de cadires solidàries, van recaptar fons per a diferents associacions sociosanitàries i va agrair al poble de Novelda la seua participació en una proposta que “s’ha convertit en un esdeveniment dels vint-i-sis mil noveldenses que prenen els carrers per a fer més ciutat”.

Category: COMERÇ, CONSUM, DESENVOLUPAMENT, TURISME