Hisenda posa en marxa el pagament de les ajudes de Xarxa Llibres

29 febrer, 2016

24 feb.

La regidoria d’Hisenda ha abonat, amb data de hui, les ajudes corresponents a la Xarxa Llibres, el programa del Govern Valencià que pretén la gratuïtat dels llibres de text, sufragat a parts iguals per  Generalitat, Diputació i Ajuntament, i que es pagarà en dues fases de fins a cent euros cadascuna d’elles.

Segons ha informat la regidora d’Hisenda, Kary Crespo, de les 1.776 sol·licituds presentades s’han aprovat 1.765, tres estan pendents d’aprovació, per error en el número de compte proporcionat i s’han denegat huit per presentar-se fora de termini, no presentar factura de compra, pertànyer a col·legis privats no concertats o no estar empadronats a Novelda.

Dels 181.193 euros destinats al programa, aportats a parts iguals per les tres administracions, 123.142 € subvencionaran alumnes de primària; 56.646 euros alumnes d’ESO i 1.404 € estudiants de Formació Professional, amb  quantitats que oscil·len entre els 17 euros i els cent euros de màxim, d’acord amb a l’import de les factures presentades per la compra dels llibres escolars. Una vegada realitzades les transferències el llistat d’ajudes concedides estarà a disposició dels interessats, en el Centre Cultural Gómez Tortosa, durant deu dies, a fi de resoldre les possibles incidències.

Des del departament d’Hisenda la seua titular, Caridad Crespo, va agrair “l’ajuda prestada en tot aquest procés per part dels centres escolars, les Associacions de Mares i Pares d’Alumnes, les mares i pares que van haver de realitzar llargues cues per a presentar les sol·licituds i a tot el personal de l’Ajuntament que ha treballat perquè aquestes subvencions arribaren als beneficiaris al més prompte possible”.

Category: EDUCACIÓ, HISENDA