Esports organitza una competició de Muay Combat

12 març, 2018

La Regidoria d’Esports organitza, en col·laboració amb el Club Muay Combat de Novelda, una vetlada de boxa tailandesa que es realitzarà el dissabte, 17 de març, a les 18 h en el pavelló Municipal.

El regidor d’Esports, Jordi Miralles, ha presentat l’activitat “d’un esport en auge que recentment ha sigut reconegut pel Comité Olímpic Espanyol i que té ja 135 delegacions nacionals i més de 400.000 lluitadors” i va animar la ciutadania a participar “d’una nit diferent en què es combina història, tradició i esport”. A més, Miralles va manifestar el suport de la regidoria al lluitador novelder tres vegades campió d’Espanya, Kevin Martínez, que ha sigut seleccionat per al Mundial de Mèxic que se celebrarà al mes de maig.

La jornada esportiva oferirà deu combats de categoria amateur, un de neoprofesional i un combat professional que permetran, segons ha assenyalat el coordinador del Club Muay Combat de Novelda, Daniel Botella Gómez, “que els lluitadors del Club exercisquen el seu esport de forma competitiva, ja que les federacions no organitzen molts esdeveniments”. Les entrades, a un preu de 12 euros per a ring i 10 euros per a grada, poden adquirir-se ja de forma anticipada en la seu del club i en establiments de la localitat i els beneficis de la recaptació es destinaran a recolzar econòmicament la carrera de Kevin Martínez, establit a Tailàndia.

Category: ESPORTS