Es va celebrar una nova edició d’Art al carrer

30 abril, 2018

El parc de L’Artística va acollir el diumenge una nova edició d’Art al carrer, una trobada que permet reunir diferents artistes locals i de tota la província per a donar a conéixer el seu treball i l’exposició de la seua obra ja realitzada.

En esta proposta cultural dibuixants, il·lustradors, pintors i escriptors han mostrat els seus diversos projectes artístics. Carmen Payá, tècnic de Cultura, assenyalava “la importància de reunir els artistes en un espai on poder intercanviar experiències”.

A esta convocatòria va acudir Armando Esteve, alcalde de Novelda, que va mostrar el suport de l’Ajuntament per a la promoció artística, i va destacar “la rellevància de fomentar l’art en general, també amb tallers per a xiquets a fi d’estimular les seues habilitats artístiques”.

Category: ALCALDIA, CULTURA I PATRIMONI