Els tècnics municipals comencen a formar-se en l’administració electrònica

22 setembre, 2016

admon-electronica

Els tècnics de l’Ajuntament de Novelda han començat ja a participar en les primeres reunions tecnicoinformatives de cara a la pròxima implantació de l’Administració Electrònica que permetrà al consistori adaptar-se a la nova Llei de Procediment Administratiu Comú.

Després de la recent adjudicació a una empresa especialitzada, per un import de 157.000 euros, del servei d’adequació del programari de l’Ajuntament, els treballadors municipals seran els primers a haver d’adaptar-se a un nou sistema que, segons l’alcalde, Armando Esteve, “farà que desaparega el tràfec de papers, de manera que totes les tasques administratives es realitzen de forma telemàtica, simplificant la gestió i fent més eficients els processos, amb l’objectiu que l’Ajuntament oferisca serveis electrònics a ciutadans i empreses per a realitzar les seues gestions amb l’administració”.

Està previst que, després dels cursos de formació que rebran els treballadors municipals en les primeres setmanes de gener, l’Administració Electrònica comence a funcionar el 31 d’eixe mateix mes i estiga completament operativa al juny de 2017. Paral·lelament es posarà en marxa una Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà que centralitzarà la informació perquè “els que hagen de realitzar gestions en l’Ajuntament no es vegen obligats a anar d’un departament a un altre i aconseguim una administració molt més eficaç, eficient i transparent.

Category: NOVES TECNOLOGIES, PERSONAL