Els Horts Ecològics Municipals reben una subvenció de Diputació

30 octubre, 2018

La regidoria de Qualitat Ambiental s’ha acollit, per segon any consecutiu, a una partida de subvencions que Diputació d’Alacant atorga per a la millora de projectes d’horts urbans municipals.

La subvenció total, de 4.395 euros, s’utilitzarà per a realitzar millores en la xarxa de reg, pintat de la caseta d’aperos, l’adquisició de tretze unitats de compostadores, la millora de la cartelleria i dotació de taules de pic-nic. La major inversió es realitzarà en la compra d’aquests compostadores comunitaris, amb una capacitat de 900 litres, instal·lacions ecològiques que permetran millorar el sistema d’elaboració de compost per a l’ús dels huertanos.

En l’actualitat les instal·lacions compten amb 39 parcel·les cultivables de 80 m², que permeten generar verdures i hortalisses conreades de forma ecològica per a una família tipus de quatre membres. cal recordar que els Horts Ecològics Municipals s’han convertit en espais alternatius per al temps lliure, l’educació i l’intercanvi d’experiències i que, després de la seua inauguració en 2009, són una referència en la província per les seues instal·lacions àmplies, funcionals i properes a l’usuari.

Category: MEDI AMBIENT