Els alumnes de l’Oratorio Festivo visiten la Casa Consistorial

20 novembre, 2018

Els alumnes de 4º de l’ESO del Col·legi Oratorio Festiu han visitat aquest matí les instal·lacions de l’Ajuntament de Novelda amb l’objectiu de conèixer el dia a dia de la política de la ciutat. Immers en el projecte curricular Descubrint els tresors de Novelda el centre educatiu noveldense ha pogut veure de primera mà el treball diari que es realitza en l’ajuntament, podent traslladar directament les seues inquietuds sobre la política local.

Cari Crespo,, regidora d’Educació, mostrava la seua satisfacció per acollir una activitat que “apropa als xiquets a la política de Novelda, ja que és important que coneguen els qui són els seus representants i la vida pública de la seua ciutat” i convidava a tots els centres educatius a realitzar  “activitat tan enriquidora com aquesta”.

Per la seua banda, Patricia Cutillas, Directora Pedagògica del centre i professora d’història, agraïa la predisposició de l’Ajuntament a realitzar aquesta activitat “complementaria del treball en l’aula, amb l’objectiu que els alumnes puguen valorar la funció dels nostres polítics, coneixent des de dins la Democràcia i el sistema en el qual vivim”.

Category: ALCALDIA, EDUCACIÓ