El president de Fundació Caja Mediterráneo, Pregoner de les Festes Patronals i de Moros i Cristians 2018

11 juny, 2018

L’alcalde, Armando Esteve, ha presentat a Luis Manuel Boyer Cantó, actual president de Fundació Caja Mediterráneo, com a Pregoner de les Festes Patronals i de Moros i Cristians en honor a Santa M.ª Magdalena.

Esteve, que va destacar que el Pregoner 2018 “és un novelder que porta el nom de Novelda a tots els llocs en els quals desenvolupa les seues funcions”, va agrair a Boyer que acceptara “el repte” de pregonar les festes i va assenyalar que “Luis Manuel Boyer té una història que explicar als noveldenses, una història relacionada amb la nostra cultura i vinculada a la Fundació Caja Mediterráneo, de la qual és ara el màxim responsable”. Precisament, la Fundació Caja Mediterráneo és la gestora de la Casa-Museu Modernista, un dels símbols culturals, artístics i turístics de Novelda.

Vinculació a la Festa
Luis Manuel Boyer, que pronunciarà el seu Pregó en la Gala que se celebrarà el 14 de juliol, va agrair a l’alcalde i a la corporació municipal la seua elecció, encara que va reconèixer la seua “sorpresa” inicial i va assegurar que el seu objectiu és elaborar un discurs “ajustat i amé, perquè l’acte del Pregó inclou altres moments importants que han de ser destacats”. El Pregoner 2018 va assenyalar que la seua vinculació a la Festa “ve des de la infantesa, tant en les celebracions anteriors a l’arribada dels Moros i Cristians com en aquests, en els quals he participat en la comparsa Astures des del seu origen”.

Nascut en 1949, Luis Manuel Boyer Cantó és llicenciat en Filosofia i Lletres i Dret i, a més de presidir des de 2016 la Fundació Caja Mediterráneo, és un advocat expert en dret administratiu i professor d’aquesta matèria en la Universitat d’Alacant. La seua carrera professional li ha portat també a la funció pública, i així, entre els anys 1991 i 1995 va ser Director Territorial de Treball a Alacant (1991-1993) i director General de Comerç de la Generalitat Valenciana (1993-1995).

Category: ALCALDIA, FESTES