El pianista novelder Carlos Santo rep el reconeixement de l’ Ajuntament

19 febrer, 2019

El jove pianista novelder Carlos Santo ha sigut rebut en l’Ajuntament per l’alcalde de Novelda, Armando Esteve, qui li ha transmès  la felicitació de la corporació municipal per “la seua ja dilatada carrera com a pianista amb la qual està aconseguint un nivell d’excel·lència reconeguda ja en moltíssims àmbits”. En la recepció han estat presents els regidors Caridad Crespo, Jordi Miralles i Francisco Javier Cantos.

Als seus 19 anys d’edat, Carlos Santo està considerat per la crítica especialitzada com un dels joves més complets del circuit internacional i s’ha establit en la primera línia del panorama musical per la seua sensibilitat i capacitat tècnica. A més d’Espanya, Carlos Santo ha actuat a Alemanya, Àustria, Anglaterra, Estats Units, Itàlia, on estudia actualment, Holanda, Estònia, Ucraïna i Portugal i ha aconseguit importants premis internacionals. Per tot açò, l’alcalde ha volgut felicitar públicament a Santo amb la recepció en alcaldia amb la qual, a més, “es pretén també donar a conèixer als ciutadans de Novelda que la cultura de l’esforç és important per a aconseguir metes”, va assenyalar Esteve, qui ha animat al jove a “seguir amb la seua dedicació al piano com ho està fent” i als novelders a “reconèixer i sentir orgull que el nom de Novelda estiga tan ben representat”.

El Palau de la Música i l’Ateneu Mercantil de València, Madrid, Vigo, Oriola i la seua ciutat natal, Novelda, en la qual oferirà un concert en l’església de Sant Pere el 22 de març, són les pròximes destinacions de Carlos Santo, qui ha agraït el reconeixement rebut i ha confessat que haver tocat en el Royal Albert Hall de Londres o en la Sala Daurada de Viena, on es realitza el Concert d’Any Nou, “van ser experiències molt impactants”. El pianista novelder ha assenyalat que els seus projectes de futur es basen “en un treball molt dur per a aconseguir, en els pròxims dos anys, poder presentar-me als millors concursos tant nacionals com a internacionals” i ha declarat que el seu somni, “encara que impossible”, és “poder saber tot el que m’agradaria saber”.

Category: ALCALDIA, CIUTAT, CULTURA I PATRIMONI