El parc de l’Oest acollirà l’acte del pregó de festes 2018 : Ajuntament de Novelda

El parc de l’Oest acollirà l’acte del pregó de festes 2018

13 juny, 2018

El parc de l’Oest acollirà, en la nit del 14 de juliol, l’acte del pregó, elecció de reines i proclamació de càrrecs festers amb què s’iniciaran les Festes Patronals i de Moros i Cristians en honor a Santa Maria Magdalena que Novelda viurà del 19 al 25 de juliol.

L’espectacle, dirigit per Migui Pastor, abandona el parc Auditori Municipal per a traslladar-se per primera vegada al parc de l’Oest, un “entorn privilegiat”, en paraules de la regidora de Festes Hortensia Pérez, que acollirà la totalitat de l’esdeveniment, des de la recepció de càrrecs festers en l’entrada principal del recinte a les 21:15h. fins a la revetla amb què conclourà l’esdeveniment.

La proposta de celebrar l’acte inaugural de les festes noveldenses en el parc de l’Oest, que oferix maig aforament que l’anterior escenari, va partir de la directora de l’esdeveniment que s’ha declarat “il·lusionada” per poder oferir en un “espai idíl·lic”, un espectacle que promet “sorprenent” en el que s’ha estudiat fins al mínim detall i per al que, ha assegurat, compta amb el suport d’un “equip entusiasta” i un nombrós grup de col·laboradors a qui ha volgut agrair el seu treball.

Per a facilitar l’accés al parc de l’Oest la regidoria de Festes oferirà un servici d’autobús gratuït, amb diversos punts d’arreplega en el nucli urbà, que realitzarà trajectes abans de l’inici de l’espectacle com a la conclusió del mateix.

Category: FESTES