El Mercat Municipal acull un taller de cuina per a xiquets

5 octubre, 2018

La regidoria de Desenvolupament, en col·laboració amb l’Associació Comprat Proveïments Novelda, ofereix un taller gratuït de cuina dirigit a xiquets d’entre 7 i 12 anys.

Acostar el Mercat Municipal als xiquets i iniciar una primera presa de contacte amb la cuina són els objectius d’un curs que es desenvoluparà els divendres 19 i 26 d’octubre en dues sessions, 17:30h i 19:00h, amb una hora de durada i un límit de 10 participants per taller.

Francisco Sepulcre, regidor de Desenvolupament, es congratulava per organitzar “una activitat nova a Novelda, on els més xicotets podran aprendre i gaudir de la cuina”. Per la seua banda, Isabel Martínez, presidenta de l’Associació Comprat Proveïments Novelda, valorava positivament “un taller que segueix la línia d’altres propostes realitzades en els últims anys, com el Mercacole, dirigides a la figura del xiquet, futur del Mercat”. En aquest sentit, José Luis Vicent, cuiner i nutricionista encarregat d’impartir aquests tallers, animava a participar en “un taller en el qual els xiquets cuinaran tot tipus d’aliments de forma activa, acostant-se a la cuina en un entorn tan important com un mercat municipal”.

Les inscripcions es podran formalitzar a través del telèfon 96 631 51 06 o enviant un correu electrònic a talleresdecocina@covisal.com, en el qual s’adjunte nom complet del xiquet, any de naixement i nom i telèfon de contacte d’un adult.

Category: DESENVOLUPAMENT, MERCAT