El Conservatori Mestre Gomis celebra la Festa de la Música amb una Jornada de Portes Obertes

18 juny, 2018

Emmarcada en la celebració de la Festa de la Música, una iniciativa internacional que se celebra el 21 de juny, el Conservatori de Música Mestre Gomis de Novelda organitza una Jornada de Portes Obertes en el seu centre el dimarts, 19 de juny, a partir de les 18:30 hores.

Un recorregut per les diferents aules del Conservatori iniciarà el programa preparat pel centre perquè, segons va assenyalar la professora de flauta travesera i d’Iniciació Musical, Rosi Soria, “els visitants coneguen en viu els sons dels instruments que s’imparteixen en el centre, les instal·lacions i el professorat”. En la segona part de les jornades, els músics interpretaran un conte narrat en una actuació en la qual el públic podrà participar activament “a través d’uns musicogrames que permetran als xiquets realitzar sons que s’integraran en el concert”, va anunciar Rosi Soria, qui va afegir que “també hi haurà interpretacions dels alumnes d’Iniciació Musical i alguna sorpresa”.

El Conservatori Professional de Música Mestre Gomis imparteix els graus Elemental i Mitjà de Música en les seccions instrumentals de corda fregada (violí, violoncel i contrabaix), corda premuda (guitarra), corda percutida (piano), vent fusta (flauta, oboè, clarinet i saxofon) i vent metall (trompeta, trompa, trombó, bombardino i tuba). A més, el centre imparteix cursos d’Iniciació a la Música en els quals, segons va explicar Soria, “l’objectiu és que visquen la música a través del joc”.

Category: CULTURA I PATRIMONI, EDUCACIÓ