El Conservatori de Dansa obri el termini de matriculació per al curs 2018/19

22 juny, 2018

El Conservatori Professional de Dansa obri el pròxim 2 de juliol el primer termini de matriculació per al curs lectiu 2018-2019. Fins al 13 de juliol estarà obert este primer termini per a matricular-se en el conservatori, on es podran arreplegar els impresos de sol·licitud en horari de matí (de 10:00H a 13:00h).

La informació sobre la documentació i sobre el Conservatori, així com els impresos de sol·licitud, es poden consultar i descarregar en la pàgina web de l’Ajuntament o en el telèfon 965 60 55 00

CONSERVATORIO PROFESIONAL DE DANZA

Los impresos es podran descarregar en la web i fer el pagament on line, però necessàriament hauran de ser presentats en el Conservatori. És imprescindible omplir l’imprés d’Alta i Manteniment a Tercers, que també es pot descarregar de la web municipal.

Category: EDUCACIÓ