Educació informa sobre el procés de matriculació escolar que comença el 17 de maig

16 maig, 2018

El saló d’actes de la Casa de Cultura va acollir ahir la reunió informativa sobre el procés de matriculació escolar per als alumnes de nova incorporació.

La convocatòria, llançada des de la regidoria d’Educació, va congregar a nombrosos pares i mares de xiquets nascuts en 2015 que iniciaran la seua escolarització en el curs 2018-2019, als quals la regidora de l’àrea, Kary Crespo, i el tècnic d’Educació, Carles Juan, van informar sobre el calendari, procés de matriculació i zones d’influència escolar que, en aquest cas, segueixen sent les mateixes del passat any: la zona u, que abasta el nord del municipi i té adscrits com a preferents els col·legis Jesús Navarro, Alfonso X El Sabio i Pare Dehon i la zona dos que comprèn la resta dels centres educatius.

El calendari determina la presentació de sol·licituds en els centres escolars de primera opció del 17 al 24 de maig. El 4 de juny es publicaran les llistes provisionals d’admesos i es podran presentar reclamacions al consell escolar del centre fins al 6 de juny. El dia 13 d’aqueix mateix mes de publicaran les llistes definitives i des d’aqueixa mateixa data i fins al 2 de juliol es podran realitzar les matrícules en els centres corresponents.

La regidora d’Educació recordava que els interessats poden trobar tota la documentació en la pàgina web de l’Ajuntament de Novelda (http://www.ayto-novelda.es/concejalias/educacion/matriculacion/) i acudir a la regidoria per a resoldre qualsevol dubte.

Category: EDUCACIÓ