Educació habilita tres aules d’estudi 24 hores en el Centre Social Carmencita

13 març, 2019

La regidoria d’Educació ha habilitat tres aules d’estudi en la primera planta del Centre Social Carmencita, en el Barri M.ª Auxiliadora, que estaran a la disposició dels estudiants les vint-i-quatre hores del dia.

L’accés a les aules, va apuntar la responsable de l’àrea d’Educació, Cari Crespo, “se efectuarà amb una targeta nominativa que caldrà passar per un dispositiu d’accés que s’ha instal·lat en les portes, amb la finalitat de saber qui entra i qui ix“. Per a poder aconseguir aquestes targetes és necessari estar donat d’alta en la Biblioteca Municipal i signar una sol·licitud acceptant les normes de les instal·lacions i del règim sancionador si es realitzara un ús incorrecte de les instal·lacions.

José Luis Pellín, tècnic d’Educació, va explicar que aquestes aules “són un servei addicional de biblioteca que podrà ser utilitzat per usuaris d’ensenyament reglat i no reglat“, i va matisar que no hi haurà cap persona controlant presencialment als estudiants “sinó que serà la Policia Local de Novelda la que realitze controls periòdics“. Per la seua banda, Armando Esteve, alcalde de Novelda, va assenyalar que “amb aquestes aules s’ha pogut satisfer una demanda dels nostres estudiants oferint un servei bàsic“, i va plantejar “la possibilitat d’ampliar-lo a altres espais municipals“.

Category: EDUCACIÓ