Dos nous desfibril·ladors per a instal·lacions municipals

6 octubre, 2017

IMG_9318

La Regidoria de Sanitat ha adquirit dos desfibril·ladors externs per a personal no metge que s’ubicaran en dependències municipals, concretament en l’Ajuntament i en un cotxe patrulla de la Policia Local.

Un dels dos desfibril·ladors semiautomàtics adquirits per Sanitat es destinarà al servici de l’Ajuntament i el Centre Cultural Gómez-Tortosa, dos dependències municipals contigües en les que, segons va assenyalar l’edil de Sanitat, Bienvenida Algarra, “es podrà atendre de forma urgent tant a personal de l’Ajuntament com a ciutadans que visiten estos edificis”. El segon desfibril·lador s’ubicarà en un cotxe patrulla de la Policia Local de manera que “es convertix en portàtil i en l’actuació més ràpida en cas d’urgència, perquè la Policia Local és la primera a arribar al lloc on es produïx una emergència”, va apuntar Algarra. La responsable de l’àrea va explicar que els dos aparells seran utilitzats per personal no metge, per la qual cosa s’ha organitzat la formació de cinquanta empleats municipals, “entre ells trenta-sis policies”, que els capacitarà per a usar el desfibril·lador.

Amb esta nova adquisició, l’Ajuntament compta amb quatre desfibril·ladors, ja que fins ara es disposava d’este servici en el Mercat d’Abastiments i en el Poliesportiu Municipal. Bienvenida Algarra va assegurar que la intenció de l’equip de govern és “convertir a Novelda en una ciutat cardioprotegida amb els desfibril·ladors necessaris perquè tots els edificis municipals disposen d’un”.

Category: SANITAT