Cultura s’uneix a l’aplicació ANEM, agenda d’activitats a la Comunitat Valenciana

5 març, 2018

La Regidoria de Cultura s’ha incorporat a l’aplicació telefònica ANEM, una iniciativa de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) que inclou les activitats culturals dels municipis de la Comunitat Valenciana.

El regidor de Cultura, Rafa Sáez, va anunciar que l’agenda cultural de Novelda pot consultar-se ja en l’app “en la qual estem localitzats en el Vinalopó Mitjà i que pot ser descarregada gratuïtament en les botigues de les plataformes d’Android i Apple”. Sáez va explicar que l’aplicació permet ampliar la informació de cada esdeveniment “punxant en el seu corresponent cartell” i també localitzar el lloc de la realització a través d’un mapa en la pantalla o de l’enllaç Com Arribar, que dirigeix al navegador Google Maps.

El responsable municipal de Cultura va assegurar que “es tracta d’una aplicació molt útil, ja que permet consultar en qualsevol moment la programació cultural de Novelda i d’altres localitats”, encara que també va reconéixer que “encara no són molts els municipis participants”. Finalment, Sáez va animar als ciutadans a utilitzar l’aplicació que, va assenyalar, “es troba encara en fase de desenvolupament, per la qual cosa podria haver-hi modificacions i millores suggerides pels usuaris”.

Category: CULTURA I PATRIMONI