Cinema, pintura, literatura i teatre en la programació cultural de febrer

6 febrer, 2019
El món de l’escena cobra protagonisme en la programació cultural municipal que ha presentat el regidor de Cultura i Patrimoni, Rafa Sáez, i que oferirà en els pròxims dies tres representacions teatrals i dues projeccions cinematogràfiques.

El programa d’activitats s’inicia el dijous, dia 7, amb la inauguració en el Centre Cultural Gómez-Tortosa de l’exposició d’aquarel·les del novelder Paco Berná, un autor “conegut per molta gent i que no és la primera vegada que mostra els seus treballs a Novelda”, segons va assenyalar el responsable de l’àrea de Cultura. El divendres, dia 8, a les 20:00 h, el Cinema Club Dehon acull la presentació del llibre titulat ¡Poyejali! 50 películs esenciales sobre la exploración del espacio, d’Ángeles Gómez Martínez, “periodista, doctora en Biologia Molecular i Cel·lular i cinèfila”, va apuntar Sáez. La presentació del llibre servirà d’introducció al cicle de cinema dedicat al Cinema i Ciència que s’obrirà continuació amb la projecció de la pel·lícula Naves Misteriosas, de Douglas Trumbull i que continuarà el diumenge, 17 de febrer, amb Cortina Rasgada, d’Alfred Hitchcock.

L’espectacle-monòleg Peras Maduras, de Pablo Carbonell el dissabte, dia 9, en l’Auditori del Centre Cívic i Social i dues representacions teatrals a càrrec de Forum Teatre “dirigides exclusivament al públic escolar en horari lectiu”, completaran la programació organitzada per l’àrea de Cultura de l’Ajuntament.

Category: CULTURA I PATRIMONI