Carnets d’alimentadors de colònies felinas.

13 juliol, 2018

L’Ajuntament de Novelda, a través de la Regidoria de Sanitat i la Regidoria de Qualitat Mediambiental, ha concedit vint-i-dos carnets d’alimentadors de colònies felinas a l’associació CES Novelda que s’ocupa de la captura, esterilització i solta de gats de carrer, amb la finalitat de millorar la salubritat d’aquestes colònies i evitar infeccions i incomoditats als veïns.

Francisco J. Cantos, responsable de l’àrea mediambiental, va assenyalar que segons les dades que obren en poder de la seua regidoria, “estem parlant de prop de 350 gats de carrer que en el seu moment van ser domèstics i que ara viuen agrupats en colònies felinas urbanes”.

A més d’agrair la labor realitzada per CES Novelda, Cantos va voler recordar a la ciutadania que no pot alimentar a animals en el carrer llevat que es dispose d’aquest carnet o d’una autorització específica, ja que “podríen haver d’afrontar multes de fins a 750 euros”.

Des de l’associació es va agrair a l’Ajuntament la concessió d’aquests carnets i es va demanar als ciutadans que “no alimenten als gats amb menjar casolà o humida”. María García, membre d’associació, subratllava que “sabem que ho fan amb bona voluntat però no és el correcte. Amb una alimentació controlada per persones autoritzades, millorarà la convivència entre aquestes colònies i els veïns”.

Category: MEDI AMBIENT