Arranquen les obres del futur parc alcalde Salvador Sánchez Arnaldos

13 abril, 2018

En el marc del projecte de reurbanització de l’avinguda de la Constitució han començat les obres del futur parc alcalde Salvador Sanchez Arnaldos que s’ubica en la pròpia avinguda, entre els carrers Castelló de la Plana i Vicente Blasco Ibáñez.

L’actuació global, valorada en quasi 750.000€ i finançada quasi al cinquanta per cent per l’Ajuntament i la Diputació, inclou a més d’este parc, que comptarà amb jocs infantils inclusius, quiosc amb terrassa, mobiliari urbà i zona enjardinada, la remodelació de la zona central de l’avinguda de la Constitució, des de la plaça de Pius XII fins a Mestre Serrano, i l’adequació dels carrers Colom i Jaume II on també s’han iniciat els treballs.

L’alcalde de Novelda, Armando Esteve, hi ha assenyalat que este projecte suposarà una “grandíssima millora per a la zona comercial de l’avinguda, que quedarà amb un entorn molt més agradable i atractiu, alhora que millorarà la competitivitat del sector”.

En la presentació de l’inici de les obres del futur parc, el solar de la qual s’utilitzarà temporalment com a magatzem, Esteve ha posat de manifest que encara que en estos moments estan coincidint moltes actuacions en el municipi, amb les consegüents molèsties, “és necessari aprofitar quan les ocasions són propícies per a poder fer realitat obres demandades des de fa moltíssim que milloraran la qualitat de vida dels ciutadans i la competitivitat del comerç local”.

Category: ALCALDIA, INFRAESTRUCTURES